Fredag!

Äntligen fredag! Det gillar vi det är härligt och framför mig ( och många andra) ligger lovet på lur.
Har lite som jag hade tänkt göra på lovert men det mest ifall jag inte har något bättre för mig.
Så som:
Projekt och företagande, göra det sista och avslut.
Projektarbetet, jobba med det och försöka få det till att ta en någerlunda form.
Cv och personligt brev, måste putsat på, eventuellt ändra något?!

Typ detta, sånt halvroligt omifallatt lixom.

Städa mitt rum hade också behövts, bäddsoffan ska ju ut i vardagsrummet och in med en säng, en sketen 90-säng o jag som är van vid min breda men lite förkorta bäddsoffa. well, skulle jag vilja ha tillbaka min bäddsoffa så kommer den ju stå kvar utanför mitt rum.

Nej, om man kanske skulle börjat städa lite smått innan man ska ut med hunden kanske?!

Höres!

// Kita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0