Fully

Ojdå!

Har inte skrivit sen min ensamma hemma kväll i fredes! Det var verkligen en lugn kväll, blev fullständigt mega mätt av pizzan så jag orkade inte göra vidare mycket resten av kvällen.
Igår var jag med mamma i helsingborg, smart eyes, väla, biltema, lidl och ica maxi.
Resulterade i att jag fick 2st Stephen King böcker 40:- resp. 49:- ! Inte allt tokigt! Man måste bara älska bokrea!
Det blev Liseys berätterlser och Blaze ( som han skrev under psudonymen Richard Bachman), dock ska jag först läsa ut Signal ( Av Stephen ofc ;) ) Innan jag ger mig i kast med dom nya böckerna.

Min Stephen King samling börjar växa och det gillar vi !

När vi väl landat hemma igen satte jag mig i kast med att måla klart innan jag stack till stan på filmkväll hon Kim :) Där kunde man även hitta (förutom kim :P) En kajsa, elin, robb, julia, dansk, evelyn, tomas och katta :)

Idag blir det inte många knop heller, ska till min farbror tillsammans med min bror och hjälpa honom lite och äta middag :) Stuvande makaroner! Mums ^^,

Annars ska jag försöka göra klart mitt projekt och företagande och i skolan bli klar med lite andra saker så min mentor kan ta det jävla OTP- pappret och stoppa upp där solen aldrig skiner!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer!

Tjing!

// Kita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0