Stand up comedy

Som titeln säger, var i Svalöv igår på stand up comedy med Ivarsson, Ermeland och Nilsson. Massa efter namn men blir lätt så ibland xD
Det var mycket roligt måste jag säga en mycket välbehövd kväll, med massa skratt och pinsamheter!
Ibland kan jag få till det! Haha

Tackar det fina folket jag var med, och tack till komikerna! Bästa ever!


Annars idag har det varit ganska lugnt hann ju uppdatera lite innnan när jag var i skolan och skulle hem ^^
Sen dess har det bärjat snöa en himmelens massa! Något drygt men jag har iaf nya vinterdäck på bilen så tur på den fronten iaf !

Ikväll blir det nog inte många knop skulle jag tro, blir till att fila på lite saker som ska görars / skrivar. Eventuellt iaf om jag orkar, blev mycket gjort idag.

// Kita

Nya bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0