Tråkigt!

Sitter just nu i skolan, slutade 14.00 men tåget går inte förrens 14.48, väldigt drygt måste jag säga!
Fick iallafall gjort ett prov idag och jag klarade det :) Känns ganska bra. Nu har jag 13st uppdrag kvar och 2 prov sen är jag klar med den boken. Så har jag bara El B och nått annat prov till + projektarbete och projekt och företagande ( och mina ind.val) Sen är jag helt klar i fordon!
Tror iallafall att boken snart kan vara klar med detta arbetstempot jag håller ^^ Kämpar hårt iallafall och det är ju huvudsaken.

Hoppas tiden kunde gå lite fortare, där är en lite fyrfoting där hemma som vill kissa och jag vill hem från skolan.
Inte roligt med övertid i skolan alltid, speciellt inte när det är obetald över tid! Haha

Men nu ska jag slösurfa lite till innan jag ska gå till tåget.


// Kita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0