Written on a bullet?

Slöa dagar, precis som det ska vara :)
Igår gjorde jag inte mycket, var in på Motorsport :) Goa Grabbar!

Sen hämtade jag i vanlig ordning pappa efter jobb.
På kvällen blev Daniel och svalöv min räddare i nöden :) Tackar för en trelvig kväll, fast att jag förlorade stort i A-Ö ^^

Idag var jag upp med tuppen ( Ja nästan ivarjefall) mamma ville att jag skulle vara på netto när dom öppnade och köpa Tandborsthuvuden ( till våra eltandborstar) sagt och gjort :)
Har inom o snacka lite skit med Katta innan turistbyårn öppnade med ^^

Nu sitter jag bara här hemma och har starka funderingar på att städa mitt rum, hur långt jag kommer är en annan sak ju :)

Men nu har jag inte tid att sitta här mer!

Hej på er!

// Kita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0