Ojdå!

Känns inte som om jag varit världens bästa på att uppdatera! Ber om ursäkt!
Förra veckan hände det inte så jätte mycket. I Lördes var det fest här hemma, släkt plus lite vänner. Trevligt trevligt ^^

Idag hade jag en sån där härlig kort dag i skolan, kom hem sen kom Hans. Vi drack kaffe o käkade lite left over tårta innan vi styrde kosan mot svalöv. Pratade med Johan om alla mina frågor, fick svar på det mesta. Hälsade även på min gamla fordonslärare Philip när jag ändå var där. Han blev glad att få besök av citerar: Sin bästa elev !
Alltid roligt att höra, även om han lämnade oss på Frans för att börja på svalöv. -Fyy-

Sen när vi kom hem igen fixade vi lite den Hans bil och sen fixade vi med basen på min då den varit väldigt tyst den senaste tiden. Men nu dunkar den friskt igen :)

Han även beställt blanketter nu, dom kommer inom 4-5dagar, sen ska dom bara fyllas i och skickas tillbaka sen é det klart :) Underbart! Sen é det bara att köra (läs:kämpa) på som bara den! :)

Nej, nu ska jag ner och hjälpa pappa med maten.!

Ciao!
// Kita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0